مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:552024-01-01ورزشي

فارس من| در تلاشیم بانوان اصفهانی بدون دغدغه در ورزشگاه حضور یابند


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جلسات و کمیسیون های تخصصی برای ورود بانوان به ورزشگاه تشکیل شده است، همه در تلاش هستند تا این موضوع به صورت درست اجرا شود و بانوان بدون دغدغه و نگرانی بتوانند در این فضا حضور پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مخاطبان خبرگزاری فارس در اصفهان به تازگی موضوع این خبرگزاری به ثبت رسانده بودند که این موضوع پیگیری شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: ورود بانوان به ورزشگاه برای فوتبال، ساز و کار تصمیم گیری و اجرایی خاص خود را دارد، از زمانی که این موضوع در سطح کلان مطرح شد، کمیسیون های تخصصی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برخی تصمیمات در سطح کلان اتخاذ می شود و برخی تصمیمات با توجه به شرایط محیطی به استان ها واگذار می شود، در اصفهان مدیریت کلان استان به جد پیگیر این موضوع است و از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

محمدی تصریح کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که بانوان علاقمند با امنیت کامل و بدون دغدغه و با گرفتن خدمات زیرساختی، اقامت کوتاه مدت و سایر خدمات در شأن بانوان در ورزشگاه حاضر شوند، دسترسی به ورزشگاه با جاده اختصاصی که با آسایش به ورزشگاه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| در تلاشیم بانوان اصفهانی بدون دغدغه در ورزشگاه حضور یابند

فارس من| در تلاشیم بانوان اصفهانی بدون دغدغه در ورزشگاه حضور یابند